31 Aralık 2014 Çarşamba

Geçen yıl...

Bu yıl Annem, elimi bırakıp sonsuzluğa göçtü. Bu sene benim için anne kokusunun bitişi, sıcaklığının yerini tarifi imkansız bir boşluğa bırakışı, şefkatinin geri gelmemek üzere uzaklaşması, elinin elimden usulca kayması demek... Umutlarımın körelmesi, yalnızlığımın katlanması, yüreğimin durmadan sızlaması demek... Hayatımın renklerinin solması, geleceğe dair birçok hayalin geçmişin tozu altında kalması demek...

Yaşamanın temeli umuttur bence. Ne durumda olursan ol, geleceğe dair umudun varsa yaşamayı seçersin. Umutsuzum dediğin an bile o ışığın yanmasını dilersin, umarsın...


Gelecek yıl ne getirir, ne götürür bilmiyorum. Tek dileğim, son dört senedir aldıklarının üzerine başka kayıplar yaşatmasın. Umudum; sağlık, huzur, bereket getirmesi hayatımıza...

ANNEM

Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın
Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım
Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep
Yüreğimde
Annem annem
Gel üzülme
Ben hala senin dizlerinde
Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutur dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız
Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benim yanıma kalansın
Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep
Yüreğimde
Annem annem
Gel üzülme
Bu gönül hala dizlerinde

2 yorum:

  1. Başınız sağolsun, mekanı Cennet olsun. Zordur, iyi bilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, amin inşallah. Yaşayan biliyor, anlıyor, fazla söze gerek yok... Sizin de başınız sağolsun, mekanı cennet olsun anneciğinizin. Sevgilerimle...

      Sil