6 Ekim 2013 Pazar

Sil Baştan

Günler geçiyor... Haftalar, aylar, mevsimler ve hatta yıllar... Blogumu açarken yola çıktığım düşünce yapım ve ruh halimle şu zamanlarım arasında tanımlayamayacağım kadar büyük farklılıklar var. Yola çıkarken, “yolcu” oluşumdu çıkış noktam. Derinlerime, uzaklara ve daha da önemlisi insanlara yolculuklarımdı anlatmak istediklerim. Sonra ne oldu? Plan, program yapmama asla müsaade etmeyen kader öyle şeyler yaşattı ki, ne yolculukların önemi kaldı ne de yolcu oluşumun. Başımı kaldırıp, yaşadıklarımı sindirip devam edebilmek oldu aslolan. Zaman hep dendiği gibi çare olması gerekirdi ve bekledim. Zamanın geçmesini, yaraların kabuk bağlamasını, içime işleyen acılarımın bana köstek olmayı bırakıp güç vermeye başlamasını bekledim. Şimdi? Şimdi geçen bir seneyi anlatarak devam etmek istiyorum, kaldığım yerden başlayıp. Sonra? Sonra bu blogda neler yapmak istediğimi anlatmak istiyorum. Çok okuyucum yok biliyorum. Belki var olanlar da bu sürede gittiler. Ama olursa katılımlar, gelen fikirlere göre de şekillendirmek istiyorum bundan sonrasını.

Yine ekim, yine sonbahar, yine benim için başlangıç mevsimi... Bu seneye dair dileklerim; hayatımın 34.yılında burada olmak, yaşamak, hissetmek, yazmak, çizmek ve paylaşmak istiyorum. Gerisi önce sağlık ve huzur  ardından hayat ne getirirse kabulüm. Ve bugünlerimi ileride hatırlatacak olan şarkı... Tek yapamadığım unutmak olsa da...



"Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük; bir başka bahar için sadece yaprak döktük."

Hz. Mevlana

4 yorum:

  1. Ben hâlâ buralardayım ve dinlemek için bekliyorum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de buradayım canım sildik baştan aldık hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özlem ve Ülkü, hala burada olduğunuz için ve hala benim ertelemelerime, uzun soluklu sessizliklerime rağmen sesinizi benden esirgemediğiniz için teşekkür ederim. Geliyorum az kaldı:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil